petek, 3. april 2020

David Šivec, 6. b



Konj predstavlja strast dedija in moje mami, harmonika pa mene, dedija, atija... Včasih sem igral tudi sam, sedaj pa ga igrata le dedi in ati. Mogoče tudi mene kdaj spet zamika.

4 komentarji:

  1. Grb je v običajni obliki ščita.
    Iz harmonike na njem je razvidno, da imajo v družini radi glasbo ali kdo od njih igra harmoniko.
    Ob grbu je konj in veliko zelene barve, iz česar sklepam, da imajo radi naravo in živali.
    Likovna tehnika: barvice in svinčnik.
    Tak grb bi lahko bil morda logotip moje družine, ker imamo tudi mi radi glasbo in naravo.
    Grb mi je zelo všeč, ker ni preveč porisan ("manj je več").
    Tibor Peternel, 6. b

    OdgovoriIzbriši
  2. Ima ustrezno obliko grba,ima svinčnik na papir,je simetričen,ima en hobi družine,ima prikaz hobi družine,ima unikaten grb

    OdgovoriIzbriši
  3. 1.Grb je ustrezne oblike ščita
    2.Grb je simetrične oblike
    3.Za likovno tehniko je uporabil svinčnik in barvice
    4.Grb zaznamujeta dva hobija družine(harmonika,konj)
    5.Pri tehnični izvedbi je uporabil različne debeljine črt
    6.Grb je lep,unikaten ter izviren

    OdgovoriIzbriši
  4. -grb ima obliko ščita
    -grb je simetričen
    -uporabljal je svinčnik in barvice
    -dobro je prikazal družinske hobije svoje družine
    -uporabljal je približno enako debelino črt
    -grb mi je zelo všeč in je tudi zelo izviren

    OdgovoriIzbriši