sobota, 4. april 2020

Filip Fleisinger, 6. a


7 komentarjev:

  1. Zelo zelo zelo zelo dobro Filip. Dosti boljše od Naceta.

    OdgovoriIzbriši
  2. Oblika:
    Risba ima obliko ščita.
    -Kompozicija:
    Risba je v večini simetrična, edina nesimetričnost
    Je 3D efekt, ki pa ne more biti simetričen.
    -Likovna tehnika:
    Mislim, da je porabil svinčnik ali črni flomaster
    Ter risbo pobarval z barvicami.

    -Likovni motiv:
    Prikazal je hobi, ki prikazuje planinstvo.

    -Tehnična izvedba:
    V grbu je v večini uporabil enako debelino črt,
    Ni uporabil senčenja a ima zelo žive barve.
    Barve so primerno uporabljene in tudi za priimek
    je naredil posebno mesto, da jih poudari.
    -Unikaten, izviren grb:
    Grb je izviren in ima zanimivo obliko.

    Andraž Vadnjal

    OdgovoriIzbriši
  3. filip je naredil obliko ščita
    uporabljal je žive barve,
    naredil je 3d obliko,
    prikazal z čem se njegova družina rada ukvarja torej motiv.

    OdgovoriIzbriši
  4. filip je naredil obliko ščita
    uporabljal je žive barve,
    naredil je 3d obliko,
    prikazal z čem se njegova družina rada ukvarja torej motiv.
    kompozicija je simetrična
    uporabil je barvice uporabil je
    poseben prostor za priimek
    črte nise debele
    risba je narisana natančno
    grb je unikaten in izviren
    to nebi mogel biti logotip moje družine saj je na njem priimek

    OdgovoriIzbriši
  5. Oblika ustreza.
    Črte bi lahko bile ravne.
    Lep grb z uporabo barvic.
    Hobilse vidi.
    Črke niso dovol vidne.
    Lep grb.

    OdgovoriIzbriši
  6. -risba ima obliko ščita
    slika je simetrična razen pri 3D obliki kjer pa to ni mogoče
    -uporabljal je barvice in črni flomaster na papir
    -slika prikazuje enega od družinskih hobijev
    -ni uporabil senčenja,črte so približno enakih oblik
    grb se mi zdi zelo izviren in mi je zelo všeč
    ta grb ne bi mogel predstavljati moje družine ampak samo mene in mojo mamo

    OdgovoriIzbriši